آژانسهای مسافرتی

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:

1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.

2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.

5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید. مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.

 اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید

7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی

8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک